Specjalista Neurochirurg - Medicus Clinic

Odczuwasz silne mrowienie kończyn? Masz zawroty głowy? Nie bagatelizuj problemu. Zapisz się na wizytę do neurochirurga we Wrocławiu. Medicus Clinic oferuje pomoc najlepszych specjalistów w zakresie neurochirurgii. Neurochirurg zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem chorób związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem układu nerwowego. Do specjalisty zgłaszają się najczęściej osoby, u których leczenie farmakologiczne nie jest wystarczające. Jeżeli odczuwasz silne bóle kręgosłupa, zaniki pamięci czy zaburzenia wzroku to znak, że potrzebny Ci dobry neurochirurg. Na pierwszej wizycie lekarz dokładnie zapozna się z historią Twojej choroby, jeśli to konieczne zleci kolejne badania (rezonans, tomografia itp.) i ustali szczegółowy plan leczenie operacyjnego. Warto mieć przy sobie cały komplet dotychczasowych badań. Pomoże to specjaliście na dokładne ustalenie przyczyn złego samopoczucia. Neurochirurdzy we Wrocławiu dbają by zapewnić Ci najlepszą opiekę przed, w trakcie i po zabiegu. Jeżeli całkowite usunięcie przyczyn dolegliwości nie jest możliwe neurochirurg zadba, by wykonany zabieg poprawił stan Twojego zdrowia umożliwiając codzienne funkcjonowanie. Nasi neurochirurdzy przyjmują prywatnie.
Kadra - Medicus Clinic

dr n. med. Dariusz Szarek