Specjalista Endokrynolog - Medicus Clinic

Masz problem z nagłym wzrostem lub spadkiem masy ciała? Nie możesz poradzić sobie z trądzikiem i nadmiernym owłosieniem? Bardzo możliwe, że potrzebujesz porady specjalisty. Twojego leczenia podejmie się lekarz endokrynolog we Wrocławiu. Medicus Clinic oferuję kompleksową opiekę pod okiem najlepszych specjalistów w dziedzinie endokrynologii. Lekarz endokrynolog diagnozuje zaburzenia gruczołów wydzielających hormony niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Najczęściej kojarzony jest z chorobami tarczycy, ale zajmuje się także problemami z trzustką, nadnerczami czy przysadką. Jeżeli zauważasz u siebie nadmierną senność, zaburzenia miesiączkowania bądź wahania nastrojów, to najprawdopodobniej potrzebujesz fachowej opieki dobrego endokrynologa. Na pierwszej wizycie specjalista przeprowadzi z Tobą wywiad medyczny, po którym będzie mógł zdiagnozować przyczynę złego samopoczucia,a następnie zleci badania w kierunku skontrolowania poziomu hormonów w organizmie. Wyniki badań pozwolą na przygotowanie planu leczenia przez lekarza endokrynologa. We Wrocławiu swoje usługi medyczne oferuje wiele instytucji. Niewiele z nich może pochwalić się tak wysoką skutecznością w leczeniu zaburzeń hormonalnych. W Medicus Clinic będziesz traktowany z należytym szacunkiem, a historia Twojej choroby zostanie szczegółowo i rzetelnie prześledzona przez naszych endokrynologów. Lekarz endokrynolog przyjmuje prywatnie.